Reguli interesante :))

  • Salutare.
    Profit de aceast post pentru a ma prezenta, ma numesc Calin, am 20 de ani si sunt student. Am jucat acum cativa ani o perioada foarte scurta OGame, pe universul Andromeda, dar nu suficient cat sa inteleg jocul pe cat de bine ar trebui. Am profitat de faptul ca s-a deschis universul Antares si am decis sa ma reapuc. Am chemat inca 3 prieteni si am format o alianta (MEESx). Toti eram incepatori. Am invitat cativa playeri si am avut norocul ca unii jucatori foarte buni si experimentati sa ni se alature, am invatat multe de la ei, si am ajuns pe locul 2 ca puncte, si pe 1 la militar. In fine, ca jucator incepator am fost chiar mandru de ceea ce am realizat. Apoi apar niste probleme. Un prieten ia avertisment pt limbaj cu toate ca sunt ferm convins ca nu este motivat, intrucat nu a zis nimic care sa se incadreze la limbaj neadecvat, si altul primeste urmatorul avertisment: "Țin să te anunț că nu e prea ok să lansezi atacuri cu viteză redusă doar ca să enervezi jucătorii. :) Mai mulă atenție data viitoare." WTF?!?! Fratilor de cand ma stiu joc jocuri de strategie, dar in viata mea n-am auzit aberatie mai mare. Ar trebui sa trimit ticket sa le cer adminilor deuteriu ca sa ii convina adversarului atacul? Sa il intreb pe adversar daca nu are ceva treaba cand ajunge? :)). Cand m-am apucat chiar am hotarat sa dedic timp si atentie jocului, am citit despre toti playerii cate ceva pe forum, am intrat si pe serverul de Discord, am hotarat sa devin un membru activ. Pentru ce? Pentru asta? adica serios? Au ajuns normale vanzarile si cumpararile de cont cu pretextul "schimbului" si anormal sa atac cum vreau? Am avut asteptari mult mai mari de la administratorii de aici, dar mna, toate astea spun multe despre competenta lor. Mi-ati taitat tot avantul, atat mie cat si prietenilor pe care i-am mentionat la inceput. Si sunt sigur ca vorbesc degeaba aici, pentru ca postarea asta va fi stearsa. Daca vreti sa ramaneti cu acelasi player-base de 40 d